Az én Kékem a Zemplénben
2019. május 04. írta: Major Éva

Az én Kékem a Zemplénben

#azénkékem

Első rész

Korán indultam reggel, mert a radarkép esőt jelzett délelőttre. Tervem a Rákóczi-fa és Makkoshotyka közötti rövid Kék szakasz (5.4km) letekerése volt. 
7 óra után kellemes 10-12 fokban a Botkőn át a Tengerszem felé indultam, hogy később elérjem az OKT-t. A Botkő már viseli a Tengerszem projekt káros hatásait. Az Erdő fohásza táblától indulva kb. 100 fát vágtak ki az út bővítése, aszfaltozása miatt. A Botkő sétaerdőt kb. 50 éve telepítették pataki diákok segítségével, apósom is ott volt akkor. 
A Tengerszemről a Ciróka-nyak felé gurultam le, majd a Hajagos csodás tölgy erdején át értem el a Kék jelzést. A jelzés a Rókás-kút után érinti a Radvány-völgyet, majd a Cirkáló tanya következik. Itt egy nagy fekete kutya fogadott, szerencsére barátságos volt. A következő 1km igazi vadregényes ösvény, 30 éve az első bringás utam egyike volt ez a szakasz. 
A Pap-tag kaszálóján át értem el Makkoshotykát. A réten érdemes pár percre megállni a Rockenbauer Pál emlékére állított fakereszt mellett.
Legközelebb innen folytatom a Kéket...

Szántó Csaba tollából 

Fotók: Szántó Csaba

A bejegyzés trackback címe:

https://abatur.blog.hu/api/trackback/id/tr8414804992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása